Drieënhuizen komt oorspronkelijk uit Groningen en neemt de verantwoordelijkheid op zich voor de implementatie en ondersteuning van Salesforce-oplossingen voor klanten. Intigris helpt haar klanten bij het optimaliseren van hun bedrijfsactiviteiten door gebruik te maken van Salesforce-softwareoplossingen. Daarnaast ontwikkelt Intigris de uitgebreide field service-oplossing, FieldBuddy, op het Salesforce-platform. Het softwarebedrijf heeft de afgelopen maanden een aanzienlijke groei doorgemaakt en is verhuisd naar een grotere kantoorruimte om het groeiende team van consultants en ontwikkelaars te huisvesten.
In haar rol configureert en levert Drieënhuizen Salesforce-oplossingen, waarbij ze nauw samenwerkt met klanten om de vereisten voor implementatie te verzamelen. Ze is ook verantwoordelijk voor het opleiden van eindgebruikers binnen klantorganisaties. Verder biedt ze ondersteuning en assisteert ze de projectmanager bij het monitoren en rapporteren van de voortgang na de implementatie. Voordat Drieënhuizen bij Intigris kwam, was ze sinds 2016 Salesforce Administrator bij RegioIsolatie en bijna acht jaar als Salesforce Administrator bij Feenstra.
Intigris is sinds 2010 een Salesforce-partner en zet zich in om bedrijven te helpen slimmer te werken door het gebruik van informatietechnologie. Alle oplossingen zijn ontworpen om bij te dragen aan het doel „Smarten up Your Business”. FieldBuddy, een product van Intigris, is sinds 2013 beschikbaar. Deze digitale werkorderoplossing elimineert administratieve rompslomp voor dienstverlenende bedrijven. Het softwarebedrijf heeft de afgelopen maanden een aanzienlijke groei doorgemaakt. Intigris voert complete projecten uit op het gebied van CRM, Field Sales en Field Service, met als hoofddoel het verbeteren van de bedrijfsresultaten door procesverbetering en slim gebruik van cloudtechnologie.